Առականի բլոգ. Ուսումնասիրություն

Երբ առաջին անգամ այցելեցի առականի բլոգ այն ինձ շատ դուր եկավ: Ես ընթերցեցի շատ ու շատ առակներ մինչև ընտրեցի այն մեկը, որը ինձ շատ համապատասխանեց: Ես ընտրել եմ <<Չեպիոն>> առակը քանի որ երբ մեծանամ դառնալու եմ թեննիսի չեմպիոն: Մինչև այդ կարդացի <<Թռչյուններին կերակրելը>>, <<Կյանքի էլիքսիր>>, <<Պատրա՞ստ ես սովորեցնել ուրիշներին>>, <<Ասեղն ու թելը>>, <<Փողի կարիք>>-ը և ուրիշ տարբե առակներ: Ես աշխատում էի միայնակ: Այս աշխատանքը սովորեցնում է լեզուն բացել ձայնագրիչի դիմաց: Այս աշխատանքի օգնությամբ ես իմացա լիքը առակներ և դրանք կկիսեմ բոլորի հետ:

Leave a Reply

