Posted in Գրականություն 2018-2019, Uncategorized

Ուսուցչի օր. Գրականություն

ուսուցիչՀոկտեմբերի 5 — Ուսուցիչների օր

8-րդ դասարան

Կարդալ մանկավարժ Շալվա Ամոնաշվիլու ,,Ինչ է կրթությունը,,հոդվածը:

Առանձին-առանձին մեկնաբանիր բոլոր մտքերը (ինչպես ես հասկանում արտահայտած միտքը, համաձայն ես, թե՝ ոչ — ինչու):

Գրել փոքրիկ շարադրություն (8-10 նախադասությամբ), թե ում եք համարում ձեր ուսուցիչը և ինչու. պատմեք նրա մասին, ձեր և նրա հարաբերությունների մասին, ինչ եք նրանից սովորել (կամ՝ սովորում), ինչով է նա առանձնահատուկ…

Իմ ուսուցիչները այն մարդիկ են, ովքեր ինձ ինչ որ բան են ուսուցանում: Կապ չունի դպրոցում թե ոչ, շատ թե քիչ: Կարևոր էլ չէ թե ինչ է ուսուցանում ուսուցիչը: Ուսուցիչ եմ համարում նաև այն մարդուն ով ինձ խորհուրդներ է տալիս և օգնում է դժվար պահերից դուրս գալ: Ուսուցիչ եմ համարում նաև իմ ծնողներին, որովհետև նրանք իմ ամբողջ կյանքում ինձ ճիշտ ուղղու վրա են դրել, և կյանքում չեն թողել, որ ես ինչ որ բան սխալ սովորեմ:

Հիմա կարդա այս առակը և կատարիր առաջադրանքները:

  • Բացատրիր ,,հոգում կրակ ունենալ,, արտահայտությունը:

Իմ կարծիքով ,,հոգում կրակ ունենալ,, նշանակում է լինել ուրախ, երջանիկ և հասնել նպատակներին: Այսինքն ,,հոգում կրակ ունենալ,, նշանակում է ունենալ կյանքի ամենալավ բաները:

  • ,,Աշխարհը  խավարի մեջ կընկղմվի,, — այսինքն՝ ինչ կլինի … :

Այսինքն ոչ մեկի հոգում չի լինի կրակ:

  • Տեքստում գտիր վարժապետ-ուսուցիչ, օջախ-կրակ, անախորժ-տհաճ, բորբոքվել-թեժանալ, վաղօրոք-նախապես, խարդախ-կեղծ, շիջանել-հանգցնել, սուզվել-ընկզմվել բառերի հոմանիշները:
  • ինչ է հոգևոր ուղին և ինչպես ես այն անցնում դու (ստեղծագործական աշխատանք):

Իմ կարծիքով հոգևոր ուղին այն ճանապարհն է, որը մենք անցնում ենք մեր կյանքի առաջին վայրկյանից սկսած մինչև վերջին վայրկյանը: Այդ ճանապարհի վրա մենք ընկնում ենք, ուրախանում, լացում, տխրում, հուզվում, հաջողությունների հասնում: Բայց մի բան է նույնը մնում բոլորի հոգևոր ուղղում: Այն միշտ անվերջ է: Դու կարող ես գնալ ուղղու կեսը և կանգ առնել՝ էլ չշարունակել, կարող ես արագ վազելով անցնես այդ ճանապարհը, կամ կարող ես նստել և մեկ քայլ անգամ չշարժվել: Մեկ է այն անվերջ է մնալու և քո որոշումն է անցնել այն, թե ոչ: Այս ուղղին բոլորիս նպատակների, երազանքների և ցանկությունների միակ իրականացման ճանապարհն է: Այս ուղղին մեր կյանքն է, որից մենք ենք որոշում հրաժարվել, թե ոչ:

Դպրոցական ուսուցչի խոստովանությունը — Ջոն Թեյլոր Գատո (մանկավարժ, ԱՄՆ):

  • մեկնաբանիր Ջոն Գատոյի խոստովանությունը (նախաբան) սովորողի տեսանկյունից:

Leave a comment