Posted in Uncategorized

Սիրտը-Էդմոնդո դե ամիչիս

Առաջին օրը դպրոցում

Բացատրիր բառերը՝ բառարանի օգնությամբ. դժկամություն-տհաճություն, խռնվել-խառնվել, շքամուտք-շենքի նախասրահ, միջանցք, տրտմել-տխրել, թախծել, աղախին-սպասուհի, վշտահար-վշտաբեկ, անձուկ-նեղվածք, խռիվ մազեր-խառնված մազեր, անմորուս-անմորուք, ալեխառն-սպիտակախառն, ուղղաձիգ-ուղղահայաց, ջանք-աշխատանք:

Պատմիր, թե ինչը կամ ում ես կարոտում կրտսեր դպրոցից, ինչը կամ ում քեզ հետ կբերեիր Միջին դպրոց, ինչպե՞ս ես հարմարվել նոր միջավայրին:

Ես կրտսեր դպրոցից կարոտում եմ իմ ուսուցչուհիներին: Նրանք միշտ ինձ լավ են վերաբերվ էլ: Կուզեի, որ ամեն դասից երկու ուսուցչուհիներ լինեին: Եվ նրանց համար հեշտ կլիներ և մենք չէինք կարոտի: Նոր միջավայրին հարմարվել եմ մի քիչ դժվար, բայց արդեն սովորել եմ: Այնտեղ ամենամեծն էինք իսկ այստեղ ամենփոքրը: Եղբայրս Դպրոց-Պարտեզում գնում է նախակրթարան և առիթ է լինում ուսուցչուհիներից կարոտս առնեմ:

Մեր ուսուցիչը

Բնութագրիր ուսուցչին՝ հիմնավորելով պատասխանդ տեքստից բերած մեջբերումներով:

Ուսուցչուհին շատ բարի էր, հոգատար: Նա մեխկեր քանի որ նրա մայրը մահացել էր և նա խնդրում էր իր աշակերտներին, որ լինեն իր զավակները:

Մեջբերում

Եղեք իմ որդիները

Քո կարծիքով ուսուցչի խոսքը ի՞նչ ազդեցություն ունեցավ սովորողների վրա. առանձնացրու նրա խոսքերից ամենակարևորը՝ հիմնավորելով:

Ինձ թվում է, որ բոլորը լուռ լսում էին և հաստատ ուսուցչի ասածը նրանց վրա լուրջ կազդի: Նրանք կկատարեն ուսուցչուհու խնդրանքը:

Ես մենակ եմ։ Եղեք իմ ընտանիքը։ Անցյալ տարի դեռևս մայր ունեի, բայց նա մեռավ, և ես մնացի մենակ։ Ամբողջ աշխարհում ձեզնից բացի ոչ ոք չունեմ, չկա մեկ ուրիշը, որին սիրեմ և որի համար հոգ տանեմ։ Եղեք իմ որդիները։ Ես սիրում եմ ձեզ, դուք էլ ինձ սիրեցեք։ Ես չեմ ուզում ոչ ոքի պատժել։

Ես ընտրեցի այս հատվածը, որովհետև այս հատվածում ուսուցչուհին խնդրում է երեխաներին լինել նրա զավակները:

Ուսուցիչներիցդ ո՞վ է այդպես ազդեցիկ քեզ համար. Ինչու՞:

Իմ ուսուցչուհիներից մի քանիսն են այդպես ազդեցիկ, բայց ես չեմ կարող նրանց անունները տալ:

Դժբախտ դեպք

  • Գտիր տրված բառերի հոմանիշներ՝ օգտվելով բառարանից. ամբոխ-բազմություն, զուր-իզուր, սաղավարտ-կորդակ, ճաղատ-քաչալ, հեկեկալ-լաց լինել, կառեթ-ծածկած կառք, հեծկլտոց-բարձր լաց, գունատ-գույնը գցած:
  • Քո կարծիքով ինչու՞ է այս պատմությունը ընդգրկված «Սիրտը» վիպակի մեջ:

Իմ կարծիքով այս պատմության վերնագիրը Սիրտ է, որովհետև այս պատմվածքի գլուխներում խոսվում են կյանքի դաժան, հուզող կամ ուրախ պահերը մասին, իսկ այդ պահերը բխում են սրտից:

  • Կարո՞ղ ես հիշել դեպք, երբ դու վտանգի ես ենթարկել քո կյանքը կամ քեզ համար են ենթարկվել վտանգի՝ դժբախտությունից հեռու պահելու համար:

Ես այդպիսի դեպք չեմ հիշում, բայց կարող եմ պատմել դեպք, որ պատահել է իմ սպասուհիի հետ: Մի անգամ ձմռանը նա գալիս էր մեր տուն և ճանապարհին հանդիպեց սառույց: Նա պետք է դրա վրայով անցներ, որովհետև ուրիշ ճանապարհ չկար: Նա զգուշորեն անցնում էր սառույցի վրայով ու հանկարծ սահեց սառույցի վրա: Քիչ էր մնում ընկներ, բայց եկավ մի տղամարդ և բռնեց նրան և նա չնկավ:

Կալաբրիացի տղան

  • Բացատրիր բառերը՝ բառարանի օգնությամբ. թուխ-մուգ, տխուր, թավ-խիտ, նորեկ-նոր եկած, բարձրաբերձ-բարձր, անվեհեր-անվախ, աներկյուղ, փառապանծ-փառավոր, հանդգնել-համարձակվել, խիզախել, վիճակվել-հանդիպել, պատահել:
  • Կալաբրիացի տղան Թուրինում այնպես պիտի զգա իրեն, ինչպես իր տանը և Թուրինցի տղան էլ Կալաբրիայում պիտի զգա ինչպես սեփական տանը, մեր երկրին վիճակվել է կռվել շուրջ հիսուն տարի, և երեսուն հազար իտալացիներ դրա համար տվել են իրենց կյանքը։ — Փորձիր մեծերի օգնությամբ համեմատել այս հատվածը Հայաստանի իրավիճակի հետ: Ի՞նչ կարևոր պատգամ կա ուսուցչի խոսքում, և ինչքանո՞վ ենք մենք հետևում այդ պատգամին:

Իմ մայրիկը զբաղված էր և դրա համար ես չեմ կարող պատասխանել այս հարցին:

Իմ ընկերները

  • Բացատրական բառարանի օգնությամբ բացատրիր հետևյալ բառերը. թուլակազմ-տկար, թույլ, որմնադիր-պատաշար, վտիտ-նիհար, թուլակազմ, սոսկալի-ահավոր, ահռելի, աքացի տալ-ոտքով հարվածել:
  • Նկատեցի՞ր՝ ինչ լավ էր ճանաչում իր համադասարանցիներին: Փորձիր ներկայացնել քո դասարանցիներին:

Իմ դասարանցիները ընկերասեր են: Իմ դասարանում աղջիկները շատ չեն շփվում տղաների հետ, բայց դա ինձ դուր չի գալիս: Սկզբից պատմեմ մեր դասարանի տղաների մասին: Կարապետը, Վահեն, Հարությունյան Դավիթը և Արմանը շատ չարաճճի են: Նրանք շատ են սիրում խաղ խաղալ դասի ընթացքում: Հակոբը, Հենրիկը և Պետրոսյան Դավիթը նույնպես սիրում են խաղեր խաղալ դասի ժամանակ: Հակոբը գնում է թենիսի պարապմունքների դպրոցից դուրս: Մեր դասարանում ունենք նոր տղա, որի անունն է Խաչատուր: Երևում է, որ նա ել է չարաճճի քանի որ ընկերություն է անում Հենրիկի հետ: Եկեք պատմեմ աղջիկներից: Իմ ամենամտերիմ ընկերուհին Մանեն է: Նա սիրում է երգել, պարել և հաճախում է պարի: Ամենամտերիմ ընկերուհիներ են Անուշիկը և Անուշիկը, բայց նրանք շատ են տարբերվում իրարից: Մարգարյան Անուշը մի քիչ սևուկ է, սև մազերով, բարձրահասակ և մի քիչ կոշտ ձայնով: Ոսկանյան Անուշիկը սպիտակ մաշկ ունի, հաճախում է պարի, բարձրահասակ է, ունի բաց շականակագույն մազեր և ձայնը բարակ է: Նարեն մեր դասարանի ամենաուժեղ աղջիկն է: Նա չի հաճախում սպորտի, բայց շատ ուժեղ է: Մեր դասարանի բոլոր տղաները վախենում են նրանից: Նա բարձրահասակ է և ընկերասեր: Մեր 4-րդ դասարանի ընտրված Սեբաստացին Ջուլյան է: Նա մի քիչ թմբլիկ է, գեղեցիկ մազերով և գեղեցիկ շորերով: Մեր դասարանի ամենակարճահասակը Մայիլյան Լուսինեն է: Նա թմբլիկ է, բայց ոչ Ջուլիայի նման, ունի երկար մազեր և բարակ ձայն: Այս տարի ունենք չորս նորեկ աղջիկ, Լիլիթը, Նանեն, Ստելլան և Ալեքսանդրան: Ալեքսանդրայի ձայնը բարակ է, նա միջին հասակի է, նրա մազերը երկար են և նա գեղեցիկ է հագնվում: Լիլիթը սիրում է ուղղել բոլորի սխալները: Նա միջին հասակի է գեղեցիկ և նորից երկար մազերով: Մնացին ամենամտերիմ ընկերուհիները՝ Նանեն և Ստելլան: Նրանք հաճախում են երգի: Նրանք գեղեցիկ են հագնվում են, բայց Նանե-ի ձայնը բարակ է, իսկ Ստելլաինը մի քիչ կոշտ: Հուսով եմ այս տեքստը կարդալուց հետո կխուսափեք մեր դասարանից:

Ազնիվ արարք

  • կճեպ-կլեպ, քրքջալ-անզուսպ և բարձրաձայն ծիծաղել, սարսափահար-վախեցած, կարեկցանք-ցավակցել, սսկվել-լռել, պապանձվել, քրթմնջալ-քթի տակ փնթփնթալ, ողորմելի-խղճալի, կզակ-ծնոտ, դունչ, հարկադրել-պարտադրել, բռնադատել, կցկտուր-անկապ:
  • — Ես ձեզ ներում եմ։ — Համաձա՞յն ես ուսուցչի խոսքերի հետ, դու ի՞նչ կանեիր նրա փոխարեն:

Ես համաձայն եմ ուսուցչուհու ասածի հետ, որովհետև այդ տղաները ազնվությամբ ասեցին, որ նրանք են ծեծել Կրոսսին:

Իմ առաջին ուսուցչուհին—  ընթերցել-անցնել առաջ

Ձեղնահարկում

Դպրոց

  • Բառային աշխատանք — ձեղնահարկ-վեհնահարկ, վտիտ-թուլակազմ, բումազե-Մի երեսը մազեղեն խավով պատված բամբակյա գործվածք, վարանել-Երկմտության մեջ ընկնել, մղել-քշել, վանել, քսակ-տոպրակ, պարկ, ջանալ-ջանք թափել, ողորմելի-խեղճ, թշվառ, խորհել-մտածել, տափաստան-անտառազուրկ խոտով ծածկված, հովիտ-Լեռների միջև երկանակի տարածվող հարթավայր, հեղեղատ-հեղեղի փորած անցք:
  • Այդ երեխայի մեկ օրվա աշխատանքը ավելի արժե, քան քո ամբողջ տարվա աշխատանքը: — Ի՞նչ ի նկատի ուներ մայրը, և արդյո՞ք համաձայն ես նրա հետ. ինչու՞:

Ես համաձայն եմ մոր հետ, որովհետև այդ երեխան հիվանդ էր և աղքատ և նա բարի գործեր էր անում իսկ հարուստների երեխաները երես առած են և բարի գործեր չեն անում:

Պատկերացրու հսկայական շարժումը, որի մի մասը հանդիսանամ ես նաև դու: — ստեղծագործական աշխատանք՝ 6-8 նախադասությամբ:

Այս Երկրի վրա իմ անելիքը միայն մեկն է: Աստված ինձ ստեղծել է, որ շարունակեմ սերունդը: Ստեղծել է, որ ապրեմ, օգնեմ մարդկանց: Մարդկությունը իր դերը ճիշտ չի կատարում: Աստվածը ստեղծվել է մարդկանց, որ բնության մասին հոգ տանեն, ծաղիկներ ջրեն, ծառեր տնկեն, բայց մարդիկ ամեն ինչ հակառակն են անում: Կեղտոտում բնությունը, մարդիկ ստեղծել են ավտոմեքենաներ, որոնք աղտոտում են օդը: Աստված մի օր եղել է մեր դրության մեջ և համբարձվել: Ուզեցել է, որ մենք ստեղծվենք և ապրենք, որ Երկիրը դատարկ չմնա: Իմ դերը շատ կարևոր է այս կյանքում: Ես օգնում եմ մարդկանց: Ինձանից հետո սերունդը կշարունակվի:

Պադուացի փոքրիկ հայրենասերը—  ընթերցել-անցնել առաջ

Ծխնելույզ մաքրող տղան

Իմ ընկեր Գարրոնեն

Կարդալ երկու գլուխը և գրել, թե ինչու՞ են այս պատմությունները ընդգրկվել «Սիրտը» վիպակում:

<<Ծխնելույզը մաքրող տղան>> հատվածի մեջ դպրոցական աղջիկները տեսնում են, որ մի փոքրիկ տղային օգնություն է պետք: Նրա գումարը կորել էր: Աղջիկները տեսան, որ նրան օգնություն է պետք և որոշեցին միասին գումար հավաքել: Հավաքեցին նույնիսկ ավել և տվեցին տղային: Իրենց արարքը ցույց տվեց, որ նրանք բարի սիրտ ունեն:

<<Իմ ընկեր Գարրոնեն>> հատվածի մեջ Էնրիկոն պատմում է իր ամենամտերիմ ընկերոջ մասին: Այնտեղ ասվում է, որ երբ մի աղջկա ձեռքից իր 1 սոլդոն խլել էին, Գարրոնեն իրեն տետրակ գնելու փոխարեն այդ 1 սոլդոն տվել էր այդ աղջկան: Գարրոն են նույնիսկ իր մտերիմ ընկերոջ համար իր կյանքը կզոհաբերեր: Այստեղից երևում է, որ Գարրոնեն շատ բարի սիրտ ունի:

Կարդալ «Ածխագործն ու սինյորը» և «Իմ ընկեր Կորետտին» գլուխները և կատարել առաջադրանքները:

  • Վերլուծեք հոր արարքը: Ճիշտ պատիժ էր ընտրել. Ինչու՞
  • Հայրը տղայի արմունկից բռնեց, տարավ Բետտին շատ մոտ և ստիպես, որներողություն խնդրի, հետո ասաց ուսուցչուհուն, որ իրենց իրար կողք նստեցնի:
  • Լավ դաս ասելով՝ ուսուցիչն ինչ ի նկատի ուներ:
  • Ուսուցիչն նկատի ուներ, որ եթե դուք չեք ուզում, որ ուրիշի հայրը գա և ձեր վրա զայրանա պետք է ձեզ զուսպ պահեք և չվիրավորեք ուրիշներին:
  • Բախտավոր տղա արտահայտությունը ինչ էր նշանակում Կորետտիի համար, Էնրիկոյի համար. դու՞ որ տարբերակը կընտրեիր.ինչու:՞
  • ?

Մեր դիրեկտորը

  • Բառային աշխատանք բառարանով. խուրձ, որոտաձայն, սպառնալ, ծվեն-ծվեն անել, օձիք, ճաղատ, ալեխառն, վճիռ:
  • Համեմատիր պատմվածքի դիրեկտորին մեր կրթահամալիրի տնօրենի հետ:
  • Ինչպիսի՞ն կլինի կրթահամալիրը, եթե մի օր տնօրենը որոշի հեռանալ դպրոցից:

Կարդալ Փոքրիկ Նելլիի պաշտպանը և Առաջին աշակերտը գլուխները: — Գարրոնեի կերպարին արդեն անդրադարձել ենք: Իսկ ու՞մ ես համարում ձեր դասարանի առաջին սովորող. պատմիր նրա մասին:

Ես իմ դասարանում առաջին սովորող եմ համարում մի քանի երեխաների: Այն երեխաներին, որոնք առաջին դասարանից սովորել են Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Մեր դասարանի առաջին սովորողներն են Հ. Դավիթը, Մանեն, Ջուլյան, Հենրիկը, Անուշը և Պ. Դավիթը:

Դեկտեմբեր

Ֆլորենտացի փոքրիկ գրագիրը

  • Քո կարծիքով հայրը որդուն պիտի սիրի միայն սովորելու՞ համար. ինչու՞:

Ինձ թվում է, որ հայրը որդուն միայն սովորելու համար չի սիրում:Ուղղակի նա այդպես է ասում, որ որդին տխրի,լավ սովորի և հայրը նորից նրան սիրի:

  • Ինչպես  կգնահատես Ջուլիոյի արարքը:

Ջուլիոյի արարքը մի քիչ լավ էր մի քիչ վատ: Նա ճիշտ արեց, որ օգնեց հորը, բայց հայրը արգելել էր նրան և նա պետք է չօգներ իր հորը: Նա վատ արեց, որ թագցրեց այդ ամենը իր հորից:

  • Ինչի՞ց եք հասկանում, որ ծնողների կողմից սիրված եք, և երբ եք ձեզ անտեսված զգում ընտանիքում:

Ես հասկանում եմ, որ ծնողների կողմից սիրված եմ այն ժամանակ, երբ ծնողներս ինձ վրա չեն զայրանում: Ես ինձ զգում եմ անտեսված այն ժամանակ, երբ նրանք միայն եղբորս են սիրում և նրա ուզածներն են անում:

  • Ինչպե՞ս ես աջակցում ընտանիքիդ. պատմիր:

Ընտանիքիս աջակցում եմ այսպես: Երբ եղբորս օգնություն է պետք գնում և օգնում եմ: Մայրիկիս օգնում եմ տնային գործերում: Հայրիկս ինձանից շատ ուժեղ է և խելացի ու դրա համար ես չեմ կարողանում նրան օգնել:

Posted in Uncategorized

Դասարանական 01.12.2016 Տնային առաջադրանքներ 02.12.2016

  1. Կատարե՛ք գումարում.

ա) 3,82 + 41,705=45,705, գ) 8,903 + 152,9=161,803, ե) 5,51 + 6,36=11,87,

բ) 0,921 + 4,8=5,721, դ) 0,0032 + 1119,69=1119,6932, զ) 0,002 + 0,00017=0,00217

  1. AB հատվածի երկարությունը 14 սմ է։ Նրա վրա նշված է այնպիսի M կետ այնպես, որ AM = 9 սմ, և այնպիսի K կետ, որ BK = 3 սմ։ Գտե՛ք MK հատվածի երկարությունը։

2 սմ.

3.Հաշվի՛ր դարձնելով տասնորդական կոտորակը դիրքային գրառման տեսքով.
3/10+0,4=0,3+0,4=0,7                      6/100+12,3=       15,26+3/1000=
4/100+25,3=0,04+25,3=25,34          15/10+3,025=      6,125+ 139/10=

4.Կատարե՛ք գործողությունները.

ա) (283 ⋅ 63 + 26650 ։ 13) ⋅ 4 – 182

բ) (20808 ։ 18 – 89112 ։ 1128) ⋅ 5

5.Ուղղանկյան երկարությունը 36,6 սմ է, իսկ լայնությունը՝ 24,2 սմ։Հաշվի՛ր ուղղանկյան պարագիծր՝ օգտագործելով միայն գումարման գործողությունը:

Լրացուցիչ առաջադրանքներ (տանը)

6․ Համեմատե՛ք կոտորակները.

ա) 31,3 > 29,14 , դ) 62,899 < 62,9 , ե) 713,01 < 732,91 ,

բ) 10,23 < 12,851 , գ) 0,21 < 0,25 , զ) 723,023 < 723,024 ։

  1. Կատարե՛ք գումարում.

ա) 5,52 + 8,15=13,67, գ) 11,13 + 22,09=33,32, ե) 52,111 + 7,306=59,417,

բ) 9,321 + 5,188=14,509, դ) 9,08 + 17,11=26,19, զ) 0,01 + 0,05=0,06:

  1. Աստղանիշի փոխարեն տեղադրե՛ք համապատասխան թվանշանը, որպեսզի ստացված անհավասարությունը ճիշտ լինի.

ա) 6,793 > 6,753 , գ) 18,85 <18,95 ,

բ) 9,426  > 7,426 , դ) 112,213< 112,273 ։

 

Posted in Uncategorized

Questions and Answers (Neckties)

  • 1. Do most businessmen in your country wear neckties?
Yes, some businessmen in our country wear neckties.
  • 2. Is the bow tie popular in your country?
No. In our country barmen and waiters wear bow ties.
  • 3. Do you know where the custom of wearing neckties originated?
After the First World War, hand-painted ties became an accepted form of decoration in America. The widths of some of these ties went up to 4.5 inches (11 cm). These loud, flamboyant ties sold very well all the way through the 1950s.
  • 4. When do you think men first started wearing neckties?
The men started to wear neckties in 1960 year.
  • 5. Have you ever seen a woman wearing a necktie?
Yes. My friend learns in one school where they wear handmade neckties.